Op naar nieuwe herinneringen!

8 juli 2019 - Tel Aviv-Yafo, Israël

7-7-2019.

Lekker vroeg vliegen, 06:15 uur. Om half zeven de lucht in en vier uur later landen we veilig op vliegveld Ben Gurion, Tel Aviv. Het was een goede vlucht met Transavia. Koffers wachten, huurauto halen en naar ons eerste appartement, ca. 20 km vanaf Tel Aviv in Bat Yam. Beetje raar buurtje, blijkt de Russische buurt te zijn. Het appartement is prachtig en schoon. De airco werkt prima en dat is wel nodig want het is ca. 35 graden. Links van het appartement zijn de winkels en rechts de boulevard met het prachtige strand. Even lekker naar het strand daarna douchen en een hapje eten. we gaan vroeg slapen want het was een lange dag.

8-7-2019

Vroeg uit de veren, ontbijten en naar Haifa. een autorit van ca. 1,5 uur. een deel rijden we langs de kust. In Haifa aangekomen bezoeken we Bahaí Gardens en maken prachtige foto's van Haifa. Op de terugweg komen we langs Caesarea. Hier zijn romeinse opgravingen en een gezellige haven. we eten een hapje en gaan weer naar ons appartement. Spullen pakken en nog een uurtje lekker op het strand met de heerlijke zeewind. Goed uit te houden. We houden het een beetje rustig, de warmte laat het niet toe om ons druk te maken.

Vanavond lekker eten bij een gezellig restaurant op het strand. Villa Mare. Heerlijke entrecote en na een crème brulee