Weer naar huis🥲🥲

14 september 2021 - Bergen op Zoom, Nederland

Eerst lekker op ons terras koffie gedronken. Het zonnetje laat zich niet zien en er valt af en toe zelfs een druppel regen. De bosbranden blijven maar doorgaan. We ruiken nu de brandlucht goed. Er vallen zelfs af en toe asdeeltjes op onze tafel.
Na alle ingepakt en opgeruimd te hebben nemen we afscheid van Shirley, de eigenaresse van het huis.
We gaan richting Malaga. Onderweg zien we de geblakerde gebieden. Hele bergkanten zijn zwart. Heel triest. Ook onderweg zien we de blusvliegtuigen vliegen. Ze komen overal vandaan.
In Malaga aangekomen gaan we in het centrum tapas eten. Het is heerlijk ff te lopen nu het niet zo warm is. Maar daarom is het heel druk in Malaga. Eigenlijk niet zo lekker, je bent het niet meer gewend😅

De auto wordt ingeleverd en we gaan naar het vliegveld. We vertrekken zo’n driekwartier later.

We hebben een fantastische vakantie gehad en denken met heimwee terug aan ons huisje en het prachtige Casares.