New York - Impressed

11 september 2018 - New York City, Verenigde Staten

Vanmorgen vroeg op pad. Al voor half negen verlaten we het hotel richting Brooklyn Bridge met de metro, we maken van daaruit de wandeling van gisteren af. Een hele klim die brug maar wel leuk om te doen. Vandaaruit gaan we naar China Town en komen we vanzelf in Little Italy. Little Italy is zich aan het voorbereiden voor een heilig feest, overal wordt gewerkt aan terrassen en bars. We ontbijten daar met een heerlijke dubbele espresso. Er heerst een gezellige sfeer. Vandaaruit nemen we de metro richting Central Park. we stappen uit op de 59th street. Hier zijn alle exclusieve winkels en hotels, zo ook Bloomingdale's. Niet normaal die prijzen daar. We lopen richting Central Park en zien ineens rechts van ons een drukte van belang, staat Bill Clinton daar. We zijn net te laat voor een foto omdat hij in een geblindeerde auto stapt. Wat blijkt er staan daar mensen gewoon een hele dag celebs te posten. Wij niet te flauw, gaan er ook even bijstaan, komt Gene Simons van Kiss naar buiten, leuk toch. We gaan verder naar Central Park. wat een rust en wat leuk om daar te wandelen. Heerlijk en na afloop nog even de Zoo in. Na een kleine opfrissing in het hotel is tijd voor te eten. Vandaag wordt het Planet Hollywood. Echt gezellig. Daarna nog een borreltje drinken op Time Square en natuurlijk mensen bekijken, uren kun je blijven kijken, Maar dat doen we niet want het was een lange dag, een mooie dag. Wat ons wel opviel dat je van 9/11 niets merkt, ook al zit je in New York.