Rustig dagje

14 juli 2019 - Be'er Sheva, Israël

We zijn vandaag nog in Beer Sheva. We slapen uit tot 09.00 uur. Dit is een heel verschil met vorige week, toen wilde we alles in de omgeving verkennen. We zijn nu eigenlijk op een tussenstop richting Eilat. Het stadje heeft niet veel te bieden, maar is daarom niet minder interessant. Het gedeelte waar wij zitten is echt een moslim gedeelte. Er is ook een bedouin market. Vlak achter ons appartement ligt de old city. Hier zijn vele pus en restaurants.

Verder is hier ook Abraham's well. Hij heeft hier geleefd. Er is een nationaal park, maar dat is helemaal open en met deze hitte is het niet prettig vertoeven daar denken we. Een rustdag tussendoor is ook  niet verkeerd.

Nadat we vanmorgen opgestaan zijn, hebben we heerlijk ontbeten in de patio. Lekker even zweten in de jacuzzi. 's Middags zijn we naar de Israëli Air Force Museum geweest. Best wel leuk om al die oude vliegtuigen te zien. Nog even wat boodschappen doen bij de super. Hebben ze gewoon de oude AH karren staan!

En weer terug naar de patio.

Vanavond lekker gegeten en morgen op naar Eilat.