Miami, Amazing!

17 september 2016 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Als we Miami aanrijden worden we alleen maar stiller, wat een stad en wat een wegen. Wij als mensen uit Nederland zijn dan toch niet zo gewend aan al die wegen, viaducten en bruggen en dat allemaal tegelijk. Maar we arriveren weer safe bij ons hotel in de Art deco area van Miami Beach.

Eerst naar het strand natuurlijk, echt mooi. Stoelen en een parasol bestellen, nee toch maar niet voor $ 50,55. Dan alleen maar een parasol,wat dat is wel nodig. Als het zand echt overal tussen zit, gaan we dochen en Miami Beach verkennen.

We besluiten wat de eten op de Ocean Drive, de place to be. Lekker cocktailtje gedronken, een cocktail met twee rietjes gelukkig, want de prijs was $ 50. Nee niet eerst vragen wat het kost gewoon bestellen!!!  Heerlijk gegeten en verder heerlijk mensen kijken. Wat een mensen! Latino's in overvloed, waarvan de vrouwen zich niet schamen voor hun body hoe vet ze ook zijn. Vol met indrukken lekker gaan slapen.

Vandaag de toerist uithangen en met een dubbeldekker bus naar Miami down town. We stoppen in little Havana wat op zich wel leuk is als je van sigaren houdt. Daarna een boottocht langs de eilandjes rond Miami waar de celebs wonen. De huizen van o.a. Brad Pitt, Julio Iglesias, Jennifer Lopez, Will Smith, Shakira, Beckhams en nog veel meer hebben we gezien. Moet je gewoon gezien hebben.

Nadat we weer terug zijn in Miami Beach nog even langs de shop Dash, voor de echte fans wel duidelijk.

Morgen nog een dagbin Miami

1. Marola Bastiaanse:
    21 september 2016
    Das toch best aan de prijs... 50 dollar voor stoeltjes en parasol...en dan ook nog voor een cocktail... Miami is geweldig maar kost ook wat
  2. Marola Bastiaanse:
    21 september 2016
    Miami is de moeite waard... maar inderdaad niet een van de gunstigst geprijsde bestemmingen...