Niagara Falls - Canada

7 september 2018 - Niagara Falls, Canada

Gistermorgen uit Pittsburgh vertrokken richting Niagara Falls. Een lange weg, maar mooie route naar het noorden. Vlak voor Canada komen we door Buffalo, ook een leuke plaats. Door de douane en ja hoor we zijn in Canada. Na de spullen in het hotel gezet te hebben vertrekken we naar de Niagara Falls, wat maar tien minuten lopen is van ons hotel. We hadden al een glimp opgevangen in de auto, maar het was overweldigend, zo mooi. Je blijft foto's maken elke keer zie je iets anders. We lopen nog wat door Niagara Falls, eten wat en gaan lekker slapen. Vanmorgen eerst ontbeten bij IHop, zit in ons hotel dus lekker makkelijk. Daarna hebben we de auto gepakt en naar een outlet gereden. Ook hier zijn de prijzen echt leuk. We kwamen er wel achter dat ze in Canada weer kilometers ipv miles gebruiken. Het zijn van die kleine dingen, waarin verschillen zitten. Mensen zijn ook niet zo vriendelijk als in USA, als ze het al menen in USA. Vanmiddag terug naar de Falls en boeken we een boottocht die vlak langs de Falls vaart. Allemaal een regencape aan, dat was wel nodig! Maar wat een ervaring weer, onbeschrijfelijk. Eenmaal weer op de vaste grond lopen we zo een straat in met allerlei attracties, heel apart maar wel leuk. Nadat we 's avonds gegeten hebben lopen we nog 1x terug naar de Falls. Het wordt al donker en ze zijn verlicht, prachtig.