Pittsburgh - wat een schitterende stad

4 september 2018 - Pittsburgh, Pennsylvania, Verenigde Staten

Vanmorgen vroeg vertrokken want we hadden een rit van ca. 4 uur voor de boeg. Maar het was de moeite waard. Wat een prachtige autorit door de bergen. De rustplaatsen onderweg waren ook heel mooi en schoon. We wisten niet wat we van Pittsburgh konden verwachten, maar dat was echt een verrassing. Het hotel is prachtig, super deluxe. We gaan de stad verkennen en komen bij het visitors center terecht omdat we, zoals eerder gezegd, geen idee hadden wat er te doen was. We werden vriendelijk te woord gestaan en kregen tekst en uitleg. Aan anderhalve dag hebben we te weinig. Wat een veelzijdige en prachtige stad. Overal mooie parkjes, fonteinen, prachtig. We gaan als eerste de rivier over naar de andere kant. Bloedheet, maar wel de moeite waard. We gaan met een monorail naar boven zodat we een prachtig uitzicht over de stad hebben. Niks voor mensen met hoogtevrees. Maar het is prachtig. We gaan nog een hapje eten en naar ons hotel. Morgen gaan we verder met Pittsburgh verkennen, we hebben er zin in