Tweede dag Pittsburgh

5 september 2018 - Pittsburgh, Pennsylvania, Verenigde Staten

Na een bagel ontbijt zijn we richting het John Heinz History Center gelopen. Dit is een gebouw van zes verdiepingen met op elke verdieping een tentoonstelling. Best interessant, van sport tot slavernij, er was van alles wat. Maar het leukste was toch de tentoonstelling van Heinz tomatenketchup. Nooit geweten dat dat in Pittsburgh gemaakt werd. Hier waren we wel een tijdje zoet. Daarna liepen we verder naar het Strip Center. Hier kun je allerlei kleine winkeltjes vinden, zoiets als een markt, maar dan permanent. Lekker om even door heen te lopen. Moe van het lopen en de hitte (32 graden) even korte siësta in het hotel. Hierna lopen we weer, net als gisteren de rivier over naar de andere kant. We pakken nu een andere brug en komen uit bij leuke restaurants en cafeetjes. We strijken neer bij het Hard Rock Cafe. Lekker wat drinken en een hapje bij de borrel. Dat hapje was zo veel dat we geen honger meer hadden. We slenteren nog wat door de stad, nemen nog een koffie bij Starbucks en gaan naar ons hotel. Morgen vertrekken we weer uit Pittsburgh richting Niagara Falls